Subject: „Eesti digiühiskond 2030“ ühenduvuse valdkonna nõukoja liikme muutmine
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 13:59:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
27.06.2025 kirja nr 6.1-1/94 „„Eesti digiühiskond 2030“ ühenduvuse
valdkonna nõukoja liikme muutmine“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee